Nieuwe app voor onder andere afspraken
Sinds 12 mei maken wij gebruik van een nieuwe app genaamd HealthTrain. Als het goed is heb je een sms ontvangen met daarin de link om de nieuwe app te downloaden. Om afspraakherinneringen te blijven ontvangen is het belangrijk om deze nieuwe app te downloaden.

Vanuit MijnZorgApp zullen geen afspraakherinneringen meer verstuurd worden. Lopende oefenprogramma's kunt je nog wel in blijven zien via MijnZorgApp. Programma's die vanaf 12 mei worden aangemaakt door jouw therapeut zijn alleen nog te zien via de nieuwe app. Daarnaast zijn er nog meer functionaliteiten, als die van toepassing zijn zal de therapeut dat met je bespreken.
Om de app te downloaden kun je ook de volgende link gebruiken:
-voor
Android: HealthTrain - Android-apps op Google Play
-voor
IOS: HealthTrain in de App Store
We draaien nu mee met de pilot van HealthTrain, hierdoor kan het gebeuren dat we tegen zaken aanlopen die nu nog niet optimaal werken. Mocht je dingen merken en/of feedback hebben, zou je dit aan jouw therapeut door willen geven? Dan kunnen wij het weer terugkoppelen naar de ontwikkelaar.
FAQ's
-Ik heb geen sms ontvangen?
*Kijk even met je therapeut of jouw goede telefoonnummer in ons systeem staat. Wij kunnen dit eventueel aanpassen en je daarna nogmaals handmatig uitnodigen.
-Ik krijg geen afspraakherinneringen meer.
* De afspraakherinneringen werken nu alleen in de nieuwe app van Health train. Staat de app wel op je telefoon, maar krijgt je toch geen herinneringen? In de app is het mogelijk om notificaties aan te zetten, misschien staan deze nog uit.
* Daarnaast moet er vaak via het algemene menu van de telefoon nog toestemming gegeven worden voor het ontvangen van notificaties van bepaalde apps.
* Mocht het daarna nog niet werken, geef het even aan ons door. Zet voor de zekerheid de afspraak altijd zelf handmatig in je agenda.
-Ik zie niet staan met welke therapeut ik een afspraak heb.
*Dat kan kloppen, helaas werkt het systeem nog niet vlekkeloos. HealthTrain is hard aan het werk om dit probleem op te lossen.
-De app loopt regelmatig vast.
*Dit horen wij helaas van meer mensen. We hebben het doorgegeven aan HealthTrain en zij gaan hiermee aan de slag. De ontwikkelaar doet regelmatig updates van de app. Om de laatste versie van de app te hebben is het belangrijk automatische updates aan te hebben staan of regelmatig zelf de updates te installeren.
-Kan ik ook de opgestuurde vragenlijsten in de app invullen?
*Voorlopig staat deze functionaliteit nog uit omdat deze nog onvoldoende ontwikkeld is. Ons is beloofd dat deze in de toekomst verder ontwikkeld gaat worden.







